Wednesday, April 11, 2007

לכבוד ד"ר גבע היקרה

רציתי להתייעץ איתך בקשר לשירות הצבאי שלי.
אני כבר בת 18 לפני גיוס וכבר הרבה זמן מתמודדת עם המחלה יום יום ומסתדרת בכוחות עצמי
יום יום אני מטפלת בעצמי בעזרת מכשיר ה-PEP
אני גם לוקחת את כל הוויטמינים, המינרלים והאנטיביוטיקה.
כבר הרבה זמן שמצבי יציב,ולא הגעתי לאשפוז.
אני עושה יום יום פעילות גופנית ושומרת על המשקל ע"י תזונה נכונה.
עכשיו עולה השאלה אם להתגייס לצבא או לא!?
אני חושבת ששרות צבאי הוא מאוד חשוב ותורם , ולא רק למדינה אלא להתפתחות האישית. גם העם שלנו הוא עם צבאי (ככה אמר ראש החמאס) ואני חושבת שכל ישראלי בא מרקע מסויים ומחוויה מסויימת , כמו שנושא השואה קרוב לכולנו , ככה גם שירות צבאי. זה משהו שמייחד ומאחד את העם כולו ואת הנוער כולו. והרבה פעמים דווקא הצבא ושיחות על צבא הם הגורמים להכרות. גם צבא זה באמת אחלה מקום לפגוש אנשים. אבל לא על חשבון הבריאות בטח ובטח
לכן חשוב לי לשמוע את דעתך בנושא בשביל להגיע להחלטה.

הרבה תודה על המסירות,
גלית

No comments: